pondělí 21. ledna 2013

Krájecí deska



Ježíšek nám letos přinesl velikou krájecí desku z bukového dřeva.



Hlavně ji chci využívat na porcování masa při grilování na zahradě, ale domácí využití nevylučuji. I když je dost veliká (30 x 50 cm) o váze ani nemluvě.


Doporučení od Ježíška znělo: pořádně napustit olejem. A tak jsem se k tomu konečně odhodlal.




Původně jsem si naivně myslel, že to prkýnko dostanu do pečícího plechu. Hodně brzo jsem zjistil, že na každé straně asi o 5 cm přesahuje.




A tak na radu Kláry jsem vytvořil vaničku z alobalu a počal jsem prkýnko napouštět olejem. Prolil jsem ho řádně a ještě jsem ho nechal ležet v tom oleji, co přetekl - nasálo to všechno.

Už se těším na grilovací sezonu, až ho pořádně zajedu.


Poděkování patří Ježíškovi - Ježíšku děkujem!!!


Žádné komentáře:

Okomentovat